Rodzaje zajęć

Jesteś tutaj: Home / Rodzaje zajęć

Zajęcia kształtująco – wzmacniające – czyli zwiększające siłę poszczególnych grup mięśniowych, modelujące sylwetkę, ujędrniające i rzeźbiące ciało.
Pierwsze 30 minut zajęć to program wyszczuplania i rzeźbienia mięśni nóg. Druga część zajęć skupia się na pracy nad mięśniami brzucha.

Spalone kalorie: do 400 kcal
Skoki: NIE
Interwał: NIE

Zajęcia kształtująco-wzmacniające – czyli zwiększające siłę poszczególnych grup mięśniowych, modelujące sylwetkę, ujędrniające i rzeźbiące ciało.
Zajęcia podczas których ćwiczenia przeplatamy biegiem, podskokami, wskokami na step. Bazujemy na pracy interwałowej – zmiennym tętnie. Trening taki spala ogromne ilości kalorii i faworyzuje spalanie tkanki tłuszczowej w szczególnie opornych miejscach jak uda i brzuch.

Spalone kalorie: do 700 kcal
Skoki: TAK
Interwał: TAK

Zajęcia wytrzymałościowe – kształtują wydolność układu sercowo-naczyniowego, oddechowego, pomagają zwiększyć pojemność płuc i jednocześnie prowadzą do spalania tkanki tłuszczowej

Od kilku lat bardzo popularny w USA powoli dociera także do Polski. Trening, który pomoże Ci poprawić siłę, kondycję, wydolność i szybkości w krótkim czasie.
Jest to trening, który skierowany jest do każdego, zarówno do amatorów sportów, chcących tylko zrzucić zbędne kilogramy, jak i dla tych, którym sportowy styl życia pozwala nie tylko dbać o figurę, ale wpływa na sposób spędzania wolnego czasu.
Crossfit jest uniwersalnym programem, odpowiedni dla każdego, niezależnie od poziomu sprawności i doświadczenia. Podczas treningu samodzielne dopasowujemy go naszych możliwości poprzez modyfikacje czasu wykonania ćwiczenia, ilości powtórzeń, intensywności itp.

Spalone kalorie: do 600 kcal
Skoki:TAK
Interwał: TAK

Zajęcia wytrzymałościowewzmacniające kształtują wydolność układu sercowo-naczyniowego, oddechowego, pomagają zwiększyć pojemność płuc i jednocześnie prowadzą do spalania tkanki tłuszczowej, zwiększające siłę poszczególnych grup mięśniowych, modelujące sylwetkę, ujędrniające i rzeźbiące ciało

Spalone kalorie: do 650 kcal
Skoki: TAK
Interwał: TAK

Zajęcia wytrzymałościowe – kształtują wydolność układu sercowo-naczyniowego, oddechowego, pomagają zwiększyć pojemność płuc i jednocześnie prowadzą do spalania tkanki tłuszczowej.

Zajęcia taneczne z wykorzystaniem elementów fitness. Celem zajęć jest spalanie zbędnych kalorii, poprawa kondycji, wytrzymałości mięśni globalnych, zwiększenie świadomości swego ciała, nauka podstawowych kroków tanecznych oraz poprawa samopoczucia poprzez świetną zabawę. Choreografie są ściśle związane z danym utworem, które tańczymy przez pewien okres czasu, a następnie stopniowo stare utwory zastępujemy nowymi.

Spalone kalorie: do 700 kcal
Skoki: TAK
Interwał: NIE

Zajęcia rozciągające – czyli zwiększające siłę poszczególnych grup mięśniowych zwiększające ruchomość stawów.
Zajęcia podczas, których do pracy zaangażowane są mięśnie głębokie. Praca nad prawidłową postawą, oddychaniem i mięśniami tworzącymi wewnętrzny gorset mięśniowy.

Spalone kalorie: do 380 kcal
Skoki: NIE
Interwał: NIE

Zajęcia kształtująco-wzmacniające – czyli zwiększające siłę poszczególnych grup mięśniowych, modelujące sylwetkę, ujędrniające i rzeźbiące ciało.

Proste zajęcia z przewagą ćwiczeń statycznych. Ich celem jest wyszczuplenie, wzmocnienie, wyrzeźbienie oraz wymodelowanie mięśni pośladków

Spalone kalorie: do 400 kcal
Skoki: NIE
Interwał: NIE

Zajęcia kształtująco-wzmacniające – czyli zwiększające siłę poszczególnych grup mięśniowych, modelujące sylwetkę, ujędrniające i rzeźbiące ciało.

Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego oraz ma na celu rozciągnięcie mięśni całego ciała, poprawiający elastyczność, gibkość i ruchomość w stawach. Przez co wysmukla mięśnie i zwiększa ich ukrwienie, przyśpieszając procesy regeneracyjne.Trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki.

Spalone kalorie: ok. 400 kcal
Skoki: NIE
Interwał: NIE

Zajęcia wytrzymałościowe – kształtują wydolność układu sercowo-naczyniowego, oddechowego, pomagają zwiększyć pojemność płuc i jednocześnie prowadzą do spalania tkanki tłuszczowej.
TABATA to niezwykle intensywny i efektywny trening metaboliczny, zbudowany z 4-minutowych interwałów, wykonywanych ok. 6 razy podczas zajęć. Ćwiczenia angażują jednocześnie wiele grup mięśniowych, w równomierny sposób. TABATA zwiększa bardzo szybko wytrzymałość i wydolność organizmu, uruchamiając przyśpieszoną przemianę materii, a tym samym spalając zbędną tkankę tłuszczową. Druga część zajęć to rozciąganie wszystkich grup mięśniowych, poprawiające ich ukrwienie oraz elastyczność.

Spalone kalorie: do 700 kcal
Skoki: TAK
Interwał: TAK

Zajęcia rozciągające – czyli zwiększające siłę poszczególnych grup mięśniowych zwiększające ruchomość stawów.
Zajęcia podczas, których do pracy zaangażowane są mięśnie głębokie. Praca nad prawidłową postawą, oddychaniem i mięśniami tworzącymi wewnętrzny gorset mięśniowy.

Spalone kalorie: do 400 kcal
Skoki: TAK
Interwał: NIE
TBC

Zajęcia kształtująco-wzmacniające – czyli zwiększające siłę poszczególnych grup mięśniowych, modelujące sylwetkę, ujędrniające i rzeźbiące ciało.
Zajęcia ogólnorozwojowe, podczas których ćwiczone jest całe ciało. Wykonujemy ćwiczenia z przyborami, lub bez ich użycia.

Spalone kalorie: do 500 kcal
Skoki: TAK
Interwał: NIE
TMT

Zajęcia wytrzymałościowe – kształtują wydolność układu sercowo-naczyniowego, oddechowego, pomagają zwiększyć pojemność płuc i jednocześnie prowadzą do spalania tkanki tłuszczowej.

Najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich,bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu.

Spalone kalorie: do 600 kcal
Skoki: TAK
Interwał: TAK

Trening personalny to najbardziej efektywna forma treningu. Dzięki w pełni indywidualnemu podejściu oraz stałej opiece trenera zapewnia dobre efekty. Wszechstronnie zadbasz o swoje ciało. Dzięki treningowi personalnemu maksymalnie wykorzystasz czas poświęcony na trening, osiągniesz wymarzone rezultaty, wykonywane przez Ciebie ćwiczenia będą indywidualnie dopasowane do Twoich możliwości, opanujesz technikę ćwiczeń.Jednocześnie unikniesz monotonii, ponieważ każdy trening jest inny, dyskomfortu w trakcie ćwiczeń, kontuzji, mogących wynikać z braku wiedzy i doświadczenia, nieefektywnych treningów. Dzięki treningowi personalnemu możesz zrealizować wiele swoich celów i z pewnością wzmocnisz swój korpus i mięśnie wokół kręgosłupa, zwiększysz swoją siłę, będziesz mieć więcej energii każdego dnia, sprawisz, że Twoje ciało będzie bardziej elastyczne, Twoje ścięgna i stawy będą bardziej wytrzymałe, poprawisz swoją kondycję, podniesiesz swoją wydolność.

Prowadzimy zajęcia w klubie jak i w plenerze

Zapraszamy

Zajęcia wzmacniające- czyli zwiększające siłę poszczególnych grup mięśniowych,  poprawiające gibkość i elastyczność

Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa oraz wyrównywaniu napięć mięśniowych, odciążający kręgosłup oraz stabilizujący mięśnie tułowia. Zajęcia w spokojnym tempie, polecane wszystkim osobom dbającym o profilaktykę dolegliwości i dysfunkcji kręgosłupa.

Spalone kalorie: ok. 250 kcal
Skoki: NIE
Interwał: NIE

Zajęcia wytrzymałościowe – kształtują wydolność układu sercowo-naczyniowego, oddechowego, pomagają zwiększyć pojemność płuc i jednocześnie prowadzą do spalania tkanki tłuszczowej.

Zumba® to zainspirowane Ameryką Południową zajęcia taneczno-ruchowe. To dynamiczny, ekscytujący oraz skuteczny program fitness. Zajęcia składają się z szybkich i wolnych rytmów wzmacniających i rzeźbiących sylwetkę.

Zumba® jest dla wszystkich bez względu na płeć, wiek, kondycję i umiejętności taneczno-ruchowe, gdyż łatwo można ją dostosować do indywidualnych potrzeb i możliwości. Nieważne więc czy masz naście czy kilkadziesiąt lat. Na zajęciach Zumby spotykają się cztery pokolenia ćwicząc i bawiąc na niej doskonale.

Spalone kalorie: do 700 kcal
Skoki: TAK
Interwał: NIE

Masz pytania?